середа, 30 листопада 2016 р.

Історичні цікавинки на уроці математики

      30 листопада 2016 у 5 класі відбувся урок математики, на якому учні вчилися розв'язувати задачі за допомогою рівнянь.
    Розв'язування задач за допомогою рівнянь відіграє подвійну роль у розвиту творчих здібностей дітей: по-перше, це сприяє засвоєнню необхідного об'єму інформації з математики; по-друге формує математичне мислення та здатність до аналізу. Крім того, розв'язування задач за допомогою рівнянь є набагато цікавішим заняттям для дітей поміж інших сфер математичної реальності. Це пов’язано з тим, що учні переконуються наскільки легше розв’язати задачу за допомогою рівняння порівняно з іншими варіантами розв'язання, що потребують застосування великої кількості дій або ж взагалі не дають ніякого результату. Таким чином, діти, усвідомлюючи свої успіхи в галузі математики, ефективно використовуючи їх на практиці, починають виявляти більшу зацікавленість та прагнення до подальшого вивчення математики. Крім того, для здійснення належного рівня математичної підготовки учнів, велике значення має вивчення елементів історії на уроках математики та в позаурочний час. Цікаві історичні довідки, задачі та ігри викликають глибокий пізнавальний інтерес в учнів, підвищують математичну культуру, розкривають привабливі сторони математики, формують творчі здібності дитини.

  

Немає коментарів:

Дописати коментар