пʼятниця, 7 квітня 2017 р.

Математичний квест «Ми обираємо здоров'я»

   7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. Профілактика та увага до нашого власного здоров’я є основною метою проведених в цей день акцій та заходів.
   Учні 7-А класу, об’єднавшись у дві команди, прийняли участь у захоплюючій грі - математичному квесті «Ми обираємо здоров'я». Кожна команда мала маршрутний лист, в якому відмічалися успішно виконані завдання. Чітко та злагоджено діти знаходили конкретне місце і там виконувати завдання. На контрольному пункті завдання перевірялися і в маршрутному листі ставилися бали, там же команда отримувала конверт з наступним завданням валеологічного змісту.
   Сподіваюся, мої учні усвідомили, що шкідливі звички, недотримання здорового способу життя шкодять здоров'ю, призводять до хвороб, втрати мрій, дорогих людей і зрозуміли, що збережене здоров’я та його профілактика завжди ефективніше, ніж лікування.







Немає коментарів:

Дописати коментар