четвер, 7 квітня 2016 р.

Всесвітній день здоров’я



   7 квітня традиційно відзначається Всесвітній день здоров’я. Мета цього свята - допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я та необхідність його збереження.
   Сьогодні, на уроці основ здоров'я, шестикласники обговорили важливі аспекти збереження здоров’я: дотримання режиму дня, повноцінне харчування, виконання правил техніки безпеки в побуті, тощо.
   Шестикласники створювали та розгадували ребуси, кросворди, загадки та головоломки про небезпечні предмети побуту. Рухливі вправи та ігри на уроці дозволили усім перепочити та отримати заряд бадьорості.
   Учні прийшли до висновку, що необхідно вести здоровий спосіб життя, оскільки він є однією з найвагоміших умов формування, збереження і зміцнення здоров'я.
Після уроків шестикласники взяли участь у спортивних змаганнях та естафетах.
   Діти запам’ятають цей день надовго, адже отримали безліч емоцій та позитивних вражень. У Всесвітній день здоров’я  бажаю всім нам бути здоровими і життєрадісними! 







Немає коментарів:

Дописати коментар