Урок математики – це завжди живий творчий процес. Тому, він має бути щоразу певною несподіванкою, відкриттям, задоволенням. Останній урок у цьому навчальному році з математики у 5-му класі було проведено у вигляді математичної лотереї. Для того, щоб узяти участь лотереї, потрібно було купити лотерейний білет. Його ціна – це відповідь на запитання або логічну задачу, які були записані на зворотному боці паперових смужок, прикріплених до дошки. Давши правильну відповідь на запитання, учень отримує лотерейний білет, на якому міститься задача. Розв'язавши задачу, потрібно знайти відповідь у таблиці виграшів. Якщо відповідь до задачі міститься у таблиці, учень отримує приз.
Урок математики пройшов надзвичайно цікаво та корисно. Учні з великим задоволенням проходили усі етапи математичної лотереї, демонструючи свої блискучі знання з предмету. Переконана, що під час уроку в душі кожного учня прокинувся вогник творчості та бажання дізнаватися більше. Така педагогічна технологія дозволила привернути увагу дітей до вивчення складної теми і надала можливість кожному проявити свої здібності.
Урок математики пройшов надзвичайно цікаво та корисно. Учні з великим задоволенням проходили усі етапи математичної лотереї, демонструючи свої блискучі знання з предмету. Переконана, що під час уроку в душі кожного учня прокинувся вогник творчості та бажання дізнаватися більше. Така педагогічна технологія дозволила привернути увагу дітей до вивчення складної теми і надала можливість кожному проявити свої здібності.
Добрый день!
ВідповістиВидалитиСпасибо Вам большое за Ваш энтузиазм в преподовании математики! Мне очень приятно это видеть. Скажите пожалуйста как я могу на примере Мега Миллион Результаты http://localotto.com/ru/megamillions научить сына математики? Очень хотелось бы знать сразу на что сделать акцент и как лучше преподнести материал. Буду благодарен если Вы мне дадите пример Вашего урока в письменной форме.