6 квітня 2017 року на уроці алгебри одинадцятикласники вивчали тему: «Застосування визначених інтегралів для обчислення площ криволінійних трапецій». Учні вчилися обчислювати площі плоских фігур, що обмежені не стандартними для геометрії ламаними, а графіками відомих функцій та мали чудову нагоду застосовувати інтеграл при розв’язуванні практичних задач.
Під час літературної хвилинки учні декламували вірш Артюх Лесі Вікторівни, пов'язаний з означеною тематикою:
Сумуємо свої усі досягнення
В об’єми, площі чи довжини дуг.
Рахуємо наш інтеграл наповнення
І результати невдалих потуг.
Коли визначений – трохи легше:
Оцінити межі, заміну ввести.
Розбити частинами, брати по черзі,
Графіки, врешті-решт, нанести.
Невласний спочатку ляка нескінченністю.
Та потім границю нам виставляє.
Закривши очі, з твердою впевненістю
До особливої точки інтервал наближаємо.
Подвійні, потрійні у нас для сміливих:
Їх на повторні порозкладаємо.
Щоб розрахунки легшими стали –
Межі часто по осях міняємо.
Ріман, Лейбніц, Лебег свої роки поклали,
Щоб полегшити ті підрахунки.
Тож про невід’ємність свою пам’ятайте,
Як на вісь нанесете стосунки.
Під час літературної хвилинки учні декламували вірш Артюх Лесі Вікторівни, пов'язаний з означеною тематикою:
Сумуємо свої усі досягнення
В об’єми, площі чи довжини дуг.
Рахуємо наш інтеграл наповнення
І результати невдалих потуг.
Коли визначений – трохи легше:
Оцінити межі, заміну ввести.
Розбити частинами, брати по черзі,
Графіки, врешті-решт, нанести.
Невласний спочатку ляка нескінченністю.
Та потім границю нам виставляє.
Закривши очі, з твердою впевненістю
До особливої точки інтервал наближаємо.
Подвійні, потрійні у нас для сміливих:
Їх на повторні порозкладаємо.
Щоб розрахунки легшими стали –
Межі часто по осях міняємо.
Ріман, Лейбніц, Лебег свої роки поклали,
Щоб полегшити ті підрахунки.
Тож про невід’ємність свою пам’ятайте,
Як на вісь нанесете стосунки.
Немає коментарів:
Дописати коментар