пʼятниця, 17 березня 2017 р.

Цікаві задачі про коло та круг

    17 березня 2017 року учні 7-А класу вивчали тему: «Коло і круг». Діти підготували цікаві доповіді, пов’язані з темою уроку, що дозволило всебічно та повно дослідити предмет вивчення. Так, коло зображується лінією, яка не має початку та кінця. Це універсальний символ, який з давніх часів уособлює єдність, безкінечність та досконалість. У стародавніх слов’ян коло було символом Сонця. У стародавній Греції та Єгипті коло зображали у вигляді змії, що кусає свій хвіст – Уробороса. Цей знак символізував безкінечність та циклічність у природі та Всесвіті: зміну дня і ночі, життя та смерті, руйнації та створення. У буддизмі три кола зображають єдність внутрішнього та зовнішнього. В арабській системі числення коло або овал відповідає нулю. В природі кола зустрічаються дуже часто. Колом розходяться хвилі після падіння предмета на поверхню води. За колом рухаються у просторі невидимі звукові, електромагнітні та інші хвилі. Напівсферичні краплини роси випадають вранці на листя, і близькі до сферичної форми перли утворюються в мушлях, дерева мають круглий зріз. 
   На уроці учні розв’язувати цікаві задачі, пов’язані з колом, що сприяє розвитку пізнавального інтересу та умінню використовувати теоретичні знання на практиці.








Немає коментарів:

Дописати коментар