30 листопада 2015 року, в День народження Марка Твена, у 10 класі проведено урок алгебри на тему: «Степеневі функції, їх властивості та графіки». Девізом уроку став крилатий вислів англійського письменника: «Через 20 років ви будете більше розчаровані тими речами, які ви не робили, ніж тими, які ви зробили. Так відчальте від тихої пристані. Відчуйте попутний вітер у вашому вітрилі. Рухайтеся вперед, дійте, відкривайте!» Ці слова, як ніколи, є актуальними в умовах сьогодення. Вони змушують замислитися над своїми вчинками та знайти себе.
На уроці учні удосконалювали вміння виконувати вправи, що передбачають застосування властивостей та графіків степеневих функцій, розглядали приклади моделювання реальних процесів за допомогою степеневих функцій.
Згадали і сатиричний вислів Марка Твена «Ніколи не відкладай на завтра те, що можна зробити післязавтра». Він навчає нас цінувати час та витрачати його з користю. Усі справи мають бути виконані вчасно. Успішна людина завжди пунктуальна та старанна.
Варто звернути увагу і на твердження Марка Твена, в якому зазначається: «Я пам'ятаю смак кавуна, отриманого чесним шляхом, і смак кавуна, здобутого іншим шляхом. І той, і інший гарні, але люди досвідчені знають, який смачніший». Імплементуючи даний вислів в сферу математики, діти дійшли висновку, що отримана гарна оцінка за самостійне розв’язання задачі є набагато вищою, аніж аналогічна за списану задачу у товариша.
Згадали і сатиричний вислів Марка Твена «Ніколи не відкладай на завтра те, що можна зробити післязавтра». Він навчає нас цінувати час та витрачати його з користю. Усі справи мають бути виконані вчасно. Успішна людина завжди пунктуальна та старанна.
Варто звернути увагу і на твердження Марка Твена, в якому зазначається: «Я пам'ятаю смак кавуна, отриманого чесним шляхом, і смак кавуна, здобутого іншим шляхом. І той, і інший гарні, але люди досвідчені знають, який смачніший». Імплементуючи даний вислів в сферу математики, діти дійшли висновку, що отримана гарна оцінка за самостійне розв’язання задачі є набагато вищою, аніж аналогічна за списану задачу у товариша.
Немає коментарів:
Дописати коментар